sunnuntai 18. elokuuta 2013

Hieman minusta.

Eli olen 36v nuori mies. Koko ikäni olen jonkinlaista liikuntaa harrastanut. Pentuna tuli pöytätennistä harrastettua Ruotsissa. Sekin yllättävän rankka laji. Treenejä oli 3krt viikossa + tusina kilpailuja vuodessa + 2-3 harjoitusleiriä. Yhden kauden harrastin rinnakkain myös jalkapalloa.

Teininä innostuin kamppailulajeista ja aloitin taekwondon. Sitä ei tullut kun vuosi harrastettua. Tuli kesäloma ja iski laiskuus (Eli toisin sanoen ei ollut minun laji, koska muuten olisin varmasti jatkanut).

Kävin Ruotsissa peruskoulun sekä lukion, jonka jälkeen lähdin armeijaan Keuruulle taistelupioneeriksi. Siellä tuli oltua sen 8kk, jonka jälkeen muutinkin Suomeen, Hankasalmelle.

Täällä aloitinkin sitten thainyrkkeilyn. Innostuin siitä, koska se oli todella fyysistä ja olihan se pirun siistiä. :D



Tämän jälkeen löysin kahvakuulailun, joka osoittautui todella tehokkaaksi treenimuodoksi! Thainyrkkeilytreenit väheni ja kahvakuulatreenit lisääntyivät. Nyt olen noin nelisen vuotta treenaillut kahvakuulilla, joista vuoden hieman enemmän ammattimaisesti. Kahvakuulailu sopii muutenkin minulle hyvin, koska olen tuore isä ja asun suurperheessä, jossa yhteensä neljä lasta, emäntä sekä kaksi kissaa. Aikaa ei ole kovin paljon ylimääräistä, niin kahvakuula on täydellinen työkalu pikaiseen treeniin takapihalla, olohuoneessa, autotallissa jne! Normaalisti treenaan n 4-5krt viikossa.

Blogiini aion pistää kaikki treenini, jotka ovat 10-60min pitkiä. Harvoin pidempään treenailen. Esittelen myös muita lihaskuntotreenejä, kuntoilumuotoja joita voi kotosalla tehdä.

Kiitoksia mielenkiinnostasi!
-Mikko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti